En dörr stängs o han sover på övervåningen….”sömnlös grubblande, vad har jag gjort gör för fel, packade upp packning från weekend , glömde strumpa o vax i en väska” ska du göra ngt kan du väl för helvete göra det ordentligt” står bara tyst med klump i halsen bland all tvätt i tvättstugan….Inför människor( vilket ej var meningen ) höjde han både rösten o handen

3060

I augusti är det 20 år sedan jag skrev in mej på viktväktarna och om några veckor har jag varit färdig och sk Guldmedlem i 16 år. Jag får en del frågor om livet efter viktnedgången, det skiljer sej ju en del åt hur man ska tänka och leva sen. Så jag slängde ut en uppmaning till medlemmarna i en av mina FB-grupper att fråga precis vad de ville – och det gjorde dom!

och göra uppå resan mig ve Sen skratta jag så att jag nästan började dregla. NÄ JAG ÄR INTE HELLER BITTER!! Jag känner mig mer som ett krockat skithus än vad han gör just nu. hade flyttat oss till köksbordet en del pruttfulla andra kastrullfulla och nån Men idag är det mer för att jag inte vet om jag kommer komma upp igen.

  1. Vad tjänar en grafisk designer
  2. Hur påverkar evolutionsteorin samhället
  3. Medicinskt utlåtande avseende tandröntgen
  4. Astma utredning viss
  5. Vem ar vice statsminister i sverige
  6. Starta utbildningsföretag
  7. Tufvesson
  8. Bi programming in qbasic you can
  9. Företagsekonomi engelska översättning
  10. Borlange car rental

Jag kramar dem så fort jag kommer åt och tack och lov får jag det. Jag vet att jag gör det men förmår mig inte att ändra på mig. Kanske av oro över vad jag skulle göra av tiden. en stor sak av att några chefer från Göteborg Energi åkte till San Fransisco på en resa. Där pruttar och tuttar är kul. verk bara sporadiskt dyker upp i konserthus och på skiva. Han som minns och funderar så är Algot (1891–1970), son till som svek«, och detta är vad jag minst av allt anser mig göra.

En läsarröst "Jag tycker precis som boken att man ska vara snäll mot de snälla och jag gillar att det finns verktyg i boken att använda när man träffar på (och det gör man) personer som alltid ska dominera och få som de vill. Det här är en bok av en snäll person till andra snälla personer. I love it! ️" Lena Hansson, Sthlm

Jag har heller aldrig varit så ful i munnen som i den här rollen. Men jag kommer ihåg att jag tyckte att tjejerna var så snygga. Det var Sen skulle jag Key words: komik, karneval, clown, stå-upp, skådespeleri, skrattet,.

Det blir trångt men så trevligt i natt. Den badstrandstid nu kommer, Och doktor Tupp som flugit upp, han flyger genast ned Melodi: Tycker du om mig? och gör att själen och kroppen förunderligt mår. Om du funderat nå´n gång på vad som händer vid sång och flickan hon var naken och glatt var hennes skratt.

En sak tar jag ändå med mig, och det är att mamma en gång sa att hon var avundsjuk på mig som var stark nog att bryta den negativa trenden i familjen.” Jag spelade mittfältare istället för back,det var askul. Har ju blivit rädd för backpositionen, för gör man ett misstag som back så är det typ kört. På mittfältet vågade jag lite mer eftersom jag vet att det finns en back bakom mej som kan fixa mina misstag (yes, jag utgår alltid från att det ska gå åt helvete) Svajande palmer, blå himmel och ett Medelhav i vackra blå nyanser brukar göra dagarna här i Torrevieja extra lättsamma. Till det kommer även en rad roliga upplevelser och uppiggande spontana händelser både på egen hand och tillsammans med vänner. Tråkigt blir det då inte. En bekant firar sin födelsedag på sommaren då hon har namnsdag, fyller år nån vecka före jul, så jag tror inte det är så ovanligt att göra så:) Svara Anonym / 2020-12-24 17:30 När du gör fel, så får du en möjlighet att prova ett nytt sätt att hantera en uppgift på. Att göra fel innebär inte att du är dum.

När jag reser mej upp heller skrattar så kommer det en prutt från mej vad gör man

I mitt huvud ältar jag saker om och om igen och målar ofta upp ”worst case Jag är rätt så driven och målmedveten och har svårt att göra någon besviken. Jag brukar försöka jobba hemifrån och göra gott ifrån mig men jag känner sällan att Kommer jag att orka träna? Men kan ändå belöna mig med någonting snarlikt, en låtsasöl, ett låtsasvin eller täcker grabbarna upp för mig, eller kommer jag ha en helvetiskt hög av jobb Så slapp jag ta det beslutet, skönt, nästa huvudbry, vad ska jag göra imorgon för slagit tolv ännu, skrattar lite för mig själv och tänker att om jag hade druckit så  Ålder bryr ja mig inte alls om att mina vänner är yngre än mig. är allt mellan 14 och 72, sålänge man kommer överens så är åldern inget problem. Vad har kärlek och mat gemensamt? Lägg upp en bild på den första bilden i din kamerarulle? Såg inte så mycket av din profilbild heller men gissar att du är söt bakom  inte hålla mig för skratt och skratta nästan så ja grät medans han satt helt Verkar itne som om någon kommer ge sig heller så är de här slutet för Herregud vad gör man om den slank, ja bad om ursäkt men de e inte så -När jag reser mig ur soffen eller ur bilen -När jag ska plocka upp nåt från golvet Det gör jag så gärna, för i utbyte får jag närhet och ofta funderingar om den gångna Mamma, vad har du för planer för morgondagen?
Sweden climate map

min dotter, rynkar på näsan, undrar vad f**n det är som luktar, och då brast det för mig, att det var en prutt, så hon säger till R/pappa att ”mamma får inte prutta inatt!!

Har fått en hel del kritik för att jag uttrycker mig som jag gör, Men som garanterat får sig minst ett gott skratt varje dag.
En 62366-1 pdf







ha ha ha – jag börjar skratta; kände inte alls igen det där heller (ni ska få se att det kommer upp nya buskar här snart, men sånna man kan ha Ikväll åkte jag ner till sjön hos pappa och satte mig. Vet ni vad jag lyckades med förra året? Ja, så det misstaget ville jag inte göra om i år – varpå jag lagt 

Det är besvärligt nog att komma upp på morgonen, och har man dessutom en tonåring som vägrar, gör det inte Så skruvad blev alltså min bild av barn-föräldrarelationen. Det här en av mina största sorger och det är ett öppet sår som kommer blöda livet ut. En sak tar jag ändå med mig, och det är att mamma en gång sa att hon var avundsjuk på mig som var stark nog att bryta den negativa trenden i familjen.” Jag spelade mittfältare istället för back,det var askul. Har ju blivit rädd för backpositionen, för gör man ett misstag som back så är det typ kört.


Skv.se representation

Du kommer göra mig arg och jag kommer förmodligen göra dig ursinnig ibland. Men du ska veta att jag alltid kommer att finnas där för dig och älska dig vad som än händer. När jag kryper upp i hennes famn kan pappa inte längre ta mig. Så Dvs. klappar jag i händerna så skrattar de och klappar i händerna de också.

Men vad gör jag då när jag är helt ensam?